NP č.447 > Kultura | LiteraturaNouzové signályMichaela Horynová

„Pixely šera v trochách tmy / za nás osvícené!"

 

Tento článek zatím není k dispozici v plné délce.


autor / Michaela Horynová VŠECHNY ČLÁNKY AUTORA

Chci pomoci konkrétním lidem bez domova a v nouzi

Podívejte se profily našich nejlepších prodejců, kterým nechybí zodpovědnost a poctivost, ale chybí jim zázemí, oblečení, obuv nebo nějaká speciální pomůcka, aby se mohli cítit spokojeně a žilo se jim lépe. Našim prodejcům můžete přispět na jejich konkrétní potřeby nebo přání.
Chcete se o jejich osudu dozvědět víc? Děkujeme všem dárcům.

Nejčtenější články z tohoto čísla

Příběh paní Heleny / Redakce > NP č.447 > Téma čísla Někdy se mluví o dělnících, málokdy s nimi. A ještě méně často mluví sami za sebe. Poprosili jsme paní Helenu, aby nám napsala svůj příběh. číst dále Hrozny ještě nesklizené / Ondřej Slačálek, Daniel Černý > NP č.447 > Téma čísla Vzhledem k podmínkám v řadě továren se nabízí otázka, proč se jejich zaměstnanci příliš nebouří. Jenže pokud čerpáme představy o dělnickém odporu z Hroznů hněvu nebo z historie bojů za osmihodinovou pracovní dobu, měli bychom zvolnit. V polistopadovém Česku sociálnímu konfliktu pšenka příliš nekvetla. Proč - a jak to vypadalo v řídkých okamžicích střetu? číst dále Hop a je tu develop / Jan Stern > NP č.447 > Fejeton ... A také byli za mých mladých let stavitelé. Ani vám nevím, kdy vyhynuli, počítám, že někdy kolem roku 1993-94, vy- kopávky zde nejsou zcela průkazné. Jisté je, že byli nahrazeni tvory, kterým se z ne zcela jasných důvodů začalo říkat developeři, aniž by skládali opery, nebo byli nějak zásadně opeření. číst dále Jak jsem potkal lidi / Rad Bandit > NP č.447 > Pošli to dál Žijeme v době zákaznického ráje. Všude se na nás kření zaměstnanci servisních institucí, kteří jsou tu k tomu, aby se křenili. Prošli kurzy, znají teorii, ba i manuál. Mezi naučené dovednosti (dle literatury) patří trpělivost, zdvořilost, perfektní komunikační schopnosti, pozitivní jazyk, „herecké" schopnosti, umění „přečíst" zákazníka, uklidňující tón hlasu, přesvědčovací techniky, houževnatost, touha učit se. „Opravdovost" mezi nimi nenajdete. Sebeúctu taky ne. číst dále